HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) unnep (1) ünnep (10) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2007.09.20. 21:42 zom

pArTneR

- Csinos vagy - mért végig elégedetten ma reggel T. - Mint egy Jehova Tanúja... - tette hozzá a önbizalomszintem túlzott megemelkedését elkerülendő. (Nekem úgy rémlik, mintha az esküvő előtt nem mondott volna ilyeneket. Na mindegy.)

A kiöltözés apropója az volt, hogy partnernapra igyekeztem. A partnernap az olyasmi - hátha valaki nem tudja - mint a Sziget mint egy író-olvasó találkozó. Vagy legalábbis hasonló. Fel lehet öltözni csinosba, lehet céges pénzen ebédelni, kisüveges kólázni, és rá lehet jönni, hogy az eddig a telefonon és e-mailen keresztül értetlen és modortalan partnerek tulajdonképpen az életben pont ugyanolyanok kellemesnek mondható, emberarcú lények. Már amelyik.
Emlékeim szerint középiskolás gólyatábor óta nem jópofáskodtam ennyit. (Akkor még örültem, hogy felvettek, mert akkor még úgy tudtam, hogy az egy elit iskola, na. Mindenki tévedhet.) Azért is különösen találó a hasonlat, mert itt sem volt sör. (Megjegyezném, hogy nagyságrendekkel jobb fej lehettem volna, ha van, de ha nem, hát nem.)  Sör helyett volt viszont bűvész, aki példás szerénységről tanúbizonyságot téve csak "előadóművész"nek aposztrofálta magát, és a szürke (asszem 77 trükkös) Rodolfo-táska szintű mutatványokkal kápráztatta el a nagyérdemű azon részét, akiknek nem rendelkeztek gyermekkorukban a fent említett szórakoztató egységgel. Az illendőség kedvéért természetesen mi, bennfentesek is tapsoltunk. Nyilván a kollégát (sőt, a partnert) látta meg bennem, mert a mindenki által hevesen gyűlölt "most pedig szükségem lenne egy segítőre" című rész elérkezésekor választása a "piros nyakkendős fiatalember"-re esett.
Na az voltam én.

És hogy mit varázsoltunk?
Áh, úgyse hinnétek el.


Na jó, elhinnétek, de annyira átlátszó gagyi volt, hogy nem is érdemes leírni.

4 komment

Címkék: work







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr13171886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sweatpea 2007.09.20. 22:26:05

S ím, meghallgattaték az én fohászom és működék vala. És a tömeg hullámzék az nagy boldogságában. Csicsergő madarak elhallgatának, fülelének de nem lelék az teljes örömet, mert bejegyzése hiányos levék, amit ő is éreze talán, de már teendő nem lévén megnyomá az szent Küldés gombot.

Nash vs. Keynes 2007.09.21. 08:45:07

..és nyájas olvasóit ezzel felettébb bosszantá.
Én pedig elkezdém keresni iszákomban az jó antiókiai szent kézigránátot..

trotter 2007.09.21. 10:25:31

Piros a nyakkendőd? Buzi-e vagy? :-)
(Az utóbbi időben túladagoltam a Belgát.)

DanZi 2007.09.25. 14:59:51

az nem is belga :P
süti beállítások módosítása