HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) ünnep (10) unnep (1) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2008.06.17. 00:13 zom

sE nEM kiCsi, Se Nem nAgY

[Az EB sorozatot pihentetem, unalmas ugyanis. Nem lennék túl jó tematikus blog, asszem. Nem vagyok túl jó kötött témájú írásban. Az általános iskolai "Legkedvesebb nyári élményem"-ekre is csak négyeseket kaptam, és Ilonka tanárnéni odaírta, hogy "legközelebb jobban ragaszkodj a témához", mondjuk nála a hármas volt a legrosszabb jegy, mert ilyen kis rendes volt, habár egyszer csúnyán összeszólalkoztunk egy névszó-névmás fogalomzavaron, ami neki volt, nem nekem, és bár mindig illedelmes gyereknek neveltek, de az igazságérzet megvolt már akkor is, orrvérzésig, ha kellett, na akkor állítólag sírva fakadt a vita után tanáriban. Ez volt. Nem sajnáltam egy percig se, tudja már, hogy mit tanít, nem? Szóval a bírók arcpirítóan teljesítenek, a cseh-török jó volt. Bwinen pluszba vagyok még, bár a portugálok elmehetnek a picsába. Holland - spanyol - portugál trióból kerül ki a győztes szerintem. Jelentkezem még ezügyben, ha élesedik a helyzet, vagy épp lesz kedvem fociról írni.]

Visszagondolva eddig csak jót írtam a nejemről, meg a házaséletünkről, de most elbizonytalanodtam cseppet. Az amerikai filmekben ha minden rendben van a főhősökkel, akkor vagy jön a vége főcím, vagy a következő snittnél
a., "húsz évvel később felirat" úszik be, és egy vírus/a földönkívüliek/a globális felmelegedés/egy földönkívüli vírus megtizedelte az emberiséget, ólomszürke az ég, küzdelem az élet, és mindenki koszos
b., a fickó behívót kap
c., valaki túszul esik
d., egy basznagy mutáns bármi megjelenik ott a környéken, és bekavar.

Na ezek közül én egyiket se szeretném, úgyhogy lázasan kutakodni kezdtem, hogy foltot találjak életünk makulátlan abroszán.

Nem volt könnyű, de meglett.

Tegnap a Várszínházban voltunk, a Bee barátommal felálló Bihari Táncegyüttes előadását néztük meg, ahol kiderült, hogy T egyáltalán nem lenne jó néptáncosnak.

Egyrészt nem tud csettinteni. Egyik kezével se.

Fütyülni éppenséggel tud egy kicsit, de kb. olyan szinten, mint a strand homokjában felejtett sörösüveg. (Először azt akartam írni, hogy mint az olyan sörösüvegek, amiket a tíz éve félkész emeletes házakban az erkélyek betonjába ágyaztak a kőművesek az azóta is el-nem-készült korlátvasak behelyezése céljából - de ez annyira vidékspecifikus, hogy kevesen értenék. Ha valaki mégis, kommenteljen bátran, szívesen elkalandozok az urbánuns hasonlatok olajfoltos vizéről göröngyös falusi földutakra. Képzavar? Nem. Kétéltű.) Szóval ha közel hajolsz, akár fütyülésnek is mondható, amit hallat, ha épp jó formában van. (Nabakker, a fütyülésről is lenne pár mondatom, de ezt mér kihagyom, szétcsapongom itt a mondanivalót.)

Hujjogatni mongyuk szerintem meg tudna tanulni, de a fentiek fényében azt meg már minek. Csettintés és hangos fütyülés nélkül az már édeskevés.

Szóval vannak hiányosságok nálunk is, nekünk se fenékig tejfel.

Legalább ha jobbal tudna csettinteni.
De még azzal se.


Én meg vagyok a szenvedő fél ugye, akinek túl kell magát tennie mindezen.
Irtó kemény, elhihetitek.

11 komment

Címkék: kultúra t







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4524716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trotter 2008.06.17. 10:13:14

Esetleg gyertek el házassági tanácsadásra hozzánk. Lenne sör, és amire meginnád a második korsónyit, rájönnél mennyi mindent kibír egy jó házasság.

Nálunk pl az asszony hamisan(!) énekel a gyereknek. Az nem volna akkora baj, hogy hamis, de akkor legalább maradjon csöndben, nem?
Mondjuk legalább én tökéletes vagyok.
:)

Bazsi · http://www.straubbazsi.blogol.hu 2008.06.17. 13:54:53

Hogy sajnál titeket mindenki. Érzem a kattintások nyomán összeszoruló szíveket.

Meg minden.

dido · http://blogforrent.freeblog.hu 2008.06.17. 14:44:35

Én sem tudok se csettinteni, se rendesen fütyülni, szóval mélyen átérzem a problémát. Azon szerencsések közé tartozom mondjuk, akiket eme szégyenfolt ellenére elvisel valaki... :)

Amúgy meg visszajelzést akartál: ez a bejegyzésed (is) nagyon tetszett. Imádom a humorodat :)

HAri · http://hari.freeblog.hu 2008.06.17. 17:17:50

én fütyülök is meg csettintek is, de semmit sem ér, mert nem ismerem fel a focistákat hátulró becsúszószerelés közben. áh. női sors.(legyint)

zom 2008.06.18. 10:21:24

Hát senkinek se könnyű, úgy látom. :)

sbodi · http://www.fair.blogspot.com 2008.06.18. 22:04:37

Biztos csak azért, mert mindenki el szeretné kerülni az amerikai filmes befejezéseket. :)

Nash vs. Keynes 2008.06.20. 01:10:34

be kell kenni fenékig tejfellel :) Illetve ajánlom az amerikai filmiparból a disney stúdió remekeit. pl. Micimackó sorozat. Garantált stresszmentes hepiend.

zoum 2008.06.21. 11:55:57

Stresszmentes? Malackának is biztosan ez a véleménye? ;)

G 2008.06.26. 09:06:07

a "vidékspecifikus" az perjoratív????
tessékmondani

zom 2008.06.26. 11:25:20

G: nem. De még csak nem is pejoratív. :)
süti beállítások módosítása