HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) unnep (1) ünnep (10) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2008.03.05. 00:32 zom

cHurCHiLL és a wEb 2.0

A minap épp a szokásos, Xian Hüan kínai konzerves gombával, tablettás furminttal, és Kaláka bakelitek visszafelé való lejátszásával előidézett transzdenc strandesz spirituális utazásomon vettem részt, amikor összefutottam Sir Winston Leonard Spencer Churchill-lel. Én egy óriásira nőtt brokkoliból kifaragott tengerimalacon ügettem, ő meg egy nagy piros pöttyös gyilkos galócán ült, és békésen szivarozott.
- Sir Winston Leonard Spencer Churchill? - kérdeztem udvariasan, és kissé meglepetten. Ő nyájasan bólintott. - Örvendek a szerencsének!
Kezet ráztunk. Határozott, de nem túl agresszív kézfogása volt.
- Ön pedig zom, ha nem tévedek. - válaszolt hasonlóan udvariasan. Egy pillanatra rosszul érintett, hogy az én nevem csak 3 karakter, az övé pedig 34 (szóközök nélkül), de komplexusaimat hamar  elhalványította azon tény feletti öröm, hogy a jeles államférfi - ugyan csak egy pszichedelikus álomban, de mégis - megismer engem.
- Ööö... igen. Zom vagyok.
- Örülök, hogy személyesen találkoztunk. - mondta őszintén csengő hangon, és kifújt egy középszarul sikerült füstkarikát.
- Én nemkülönben... de engedje meg, hogy megkérdezzem: honnan ismer ön engem?
- Rendszeresen olvasom a zomblogot.
- Hát ez... ez... csodálatos... Sőt, remek. Igazán megtisztelő. Igazság szerint én is régóta tervezem, hogy elolvasom "Az angol ajkú népek történetét".
- Aham... a micsodát?
- "Az angol ajkú népek történetét". Tudja, amiért az irodalmi Nobel-díjat kapta.
- Kaptam? - kérdezett vissza bizonytalanul, homlokráncolva.
- Persze.
Kicsit beremegett a kép, a brokkoli hirtelen patiszonná változott, Churchill gombája pedig gyanúsan elszineződött. Ez egyértelmű jele volt annak, hogy spirituális utazásom rövidesen végetér. Szemem előtt kásássá vált a kép, mintha a kéményseprők véletlenül lerúgták volna az antennát a padláson kürtőellenőrzés közben.
- És egyébként, visszatérve a blogra, tetszik? - kérdeztem reménykedve.
- Nem rossz, határozottan nem rossz. - pöfékelt elgondolkodva. - Bár szerintem elég para, hogy PDA-ról nem lehet kommentelni.
- Az? - kérdeztem, de már a saját hangomat is üvegfalon keresztül hallottam.
- Igen. Nem az őskorban vagyunk... hisz már itt van a webkettőőőőőőő...



Amikor magamhoz tértem, csak az utolsó mondatára emlékeztem tisztán. Webkettő. És: itt van.

Hát persze!

Abban a pillanatban összeállt a kép. Bekattantak a helyére a kis mozaikok, felgyúltak  a fények, világos és logikus lett minden.
Webkettő. Ezaz. Én itt küszködök a hülye webegyes blogommal, egy hét, mire új bejegyzés van, alig frissül, fakók a képek, le van pattogva róla a zománc, nyikorog az egész, ahelyett, hogy áttérnék webkettesre, és megoldódna minden gondom. Hát ez őrület. Én hülye, gyűszűvel merem a Balatont, radírral faragom a petrencés rudat, vak galambokkal válogattatom a lencsét, mikor a hatékony megoldás végig itt volt a szemem előtt.

Na holnap az lesz az első dolgom, hogy utánajárok ennek a webkettőnek, és letöltöm. Sőt, megveszem. Aztán azonmód beizzítom ide, és minden frankó lesz.

Imádni fogjátok.

7 komment

Címkék: fikció lefelé a lejtőn







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr64366046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sole · http://soleblog.freeblog.hu 2008.03.05. 02:32:00

OMG! ...dobj majd legyszi egy urlt a patchhez, h nyomjak egy upgradet en is...

Ez van haver, egyszer minden licensz kifut...


vsr9zc

phnb 2008.03.05. 10:14:12

Ez eddig a legértelmesebb írás, amit valaha olvastam a web2-ről. Őszinte respekt. :)

trotter 2008.03.05. 12:43:45

A webketőőőő-ben mennyi munkád benne lehet... igazán jól néz ki.

Na, megint jól levettem a lényeget, mi? :)

Poke 2008.03.05. 16:47:22

Nem tudom, mit szívtál, de jó anyag lehet...

Zsolt · http://azonos.freeblog.hu 2008.03.05. 18:56:21

Jelzem, PDA-n TÉNYLEG nem lehet kommentelni...

Honnan tudod, amúgy? :-)))))))

Nash vs. Keynes 2008.03.06. 01:44:21

Ezekről az angol gombákról már én is hallottam, de még sohanem ertem kipróbálni. Amúgy ha legközelebb "arra" jársz add át üdvözletem a nyámlongó mamsi plényeknek és sziv királynak. (ha mág szív egyáltalán)

zom 2008.03.06. 10:41:01

sole: Rád is rádférne, mi?
phnb: Köszi. :)
trotter: Vizuális művészet. Sok vele a meló, de megéri. Majd megmutatom egyszer... :P
Poke: Az. Jó.
Zsolt: Honnan tudom? Hát Churchill mondta...
SRB: Már nem szív. Leszokott. (Kár, ó.)
süti beállítások módosítása