HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) ünnep (10) unnep (1) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2008.10.29. 19:15 zom

hUsZonNyoLc nEM

- Na? - kérdezte alig leplezett izgalommal a Blogolós Énem.

- Na mi? - kérdeztem vissza.

- Na vajon mi? - gunyoroskodott - Írtál?

- Nem.

- Nem??

- Nem.

- Nabaszki... bezzeg a...

- Ha most az jön, hogy bezzeg a hülye wowra, a hülye NFLre meg a hülye focira van idő, meg hosszú hétvége volt ugyebár, meg az, hogy mindenkinek arra van ideje, amire akar, akkor ne fáraszd magad.

- Ööö... nem ezt akartam mondani. Tökre nem. Teljesen mást. De mindegy ez most. Miért nem? Csak ezt akarom tudni.

- Hátígy nemtom... tudod vannak blogolós napok, meg nem blogolós napok. Most pár nem blogolós volt egymás után. NFL szezon van. Korán sötétedik. Meg válság is van.

- Aham. Válság. Mi lesz a kolbász - és pálinkafesztivállal?

- Nem volt rossz, de semmi extra. Jó pálinkák, átlagos kolbászok, jó zene. Nem ad ki egy bejegyzésre valót. Tudom, próbáltam.

- Értem. Magyar - albán meccs?

- Hát igen... vicces volt, hogy kb. 6 éve voltam utoljára élőben meccsen, de semmi több. Eszembe jutott még valami olyasmi, hogy összevonom a kettőt, hogy "én így magyarkodom, nem csőbombát gyártok, hanem válogatott meccsre megyek, és kolbászt meg pálinkát fogyasztok mértéktelenül fesztivál-jelleggel", de nem volt olyan erős szál, hogy kinője magát.

- Hát te tudod... Miskolctapolca?

- Hmm. Nem volt rossz, csak ilyen nem is tudom... nehezen sztorisítható.

- Nyilván. "Nehezen sztorisítható". Mi van a slágertémáddal, az NFL-lel?

- Az lesz, az lesz, már formálódik. "bEinG FaN". Ez lesz a címe.

- És?!?

- És egyelőre ennyi. Mondom hogy még csak formálódik.

- Remek hír. HAri-tól anno kaptál felhívást, Kreatív Blogger, azt is meg kéne írni, nem?

- Háát... aki érdekes, vagy érdekel, az be van linkelve, a többi meg, amit olvasok, az középszerű, vagy egyenesen fos. Arra gondoltam, hogy nagy kreatívan "Breatív Klogger" díjjá konvertálom, afféle citrom díj, de aztán rájöttem, hogy nem akarok én feleslegesen ismeretlen embereket bántani a fikázásommal. Próbálok jobb ember lenni. Szelektíven gyűjtöm, nem dobom el az utcán, átsegítem a zebrán, nem bántok ismeretlen bloggert. Lehet hogy jó, amit ír. Csak én látom máshogy.

- Értem. Akkor nem lesz blog?

- Dehogynem.

- Vicces kép?

- Na.

- Dalszöveg?

- Naa.

- Videóklip?

- Naaaa. Elég legyen. Amúgymeg nem is tudom, hogy azt hogy kell.

- Na jó. De akkor lesz.

- Lesz.

- Írhatnál esetleg arról, hogy miért nem írsz. Ilyen viccesen. Jó ötlet nem?

- Nem.

- Nem?

- Nem.

 

 

4 komment







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr26739117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HAri · http://hari.freeblog.hu 2008.10.29. 23:07:36

a dehogynem az nemnek számit?

továbbá mennyi ad ki egy bejegyzésrevalót? darabra vagy méterre számolod? ezek fontos kérdések.;)

zom 2008.10.30. 11:05:02

A Word számolta, vele beszéld meg...
:)

HAri · http://hari.freeblog.hu 2008.11.05. 16:51:05

khm.. khm.. mondom kühümmö..
(nyugtalan fészkelődés és köhécselés) van itt valaki?

zom 2008.11.06. 11:22:52

Kühümmö...
hümmö...
ümmö...
mö..

van itt valaki?
alaki?
laki?
aki?
ki?

süti beállítások módosítása