HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) unnep (1) ünnep (10) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2009.07.05. 22:21 zom

IbiKe a MOL kÚtOn

- Jajj, Józsikám, ne legyen mér ilyen tutyimutyi, ebből a havi nyolcvannégyből akar kijönni, meg abból a kis jattból, amit ezek a parasztok hagynak itt, nevicceljenmár, az asszony is ezért nyúzza folyton, nem, denaugye, nehogy már lelkiismereti kérdést csináljon belőle, van ezeknek pénzük, nézze már meg milyen autókkal járnak, meg aztán úgyse lesz belőle semmi, nem veszik észre ezek a barmok, maximum tízből három, abból kettőnél ki lehet magyarázni, hogy jajj, elnéztem, meg izémizé, egy meg hőbörög, meg rendőrséggel fenyegetőzik, meg lebüdöskurváz, hát Józsikám ennyi pénzért le is kurvázhat, mindenki abból él amiből tud, hameg kijönnek a jardok ott is van ismerős, el lehet itt mindent intézni, amúgymeg mindenki ezt csinálja, teljesen elfogadott ez kutas körökben, nehogymár pont maga ne csinálja, vagy hát ahogy gondolja, én nem akarom rábeszélni, legfeljebb megin leszerencsétlenezi az asszony, meg üvöltözni fog, de tényleg maga tudja, megéri-e, de amúgy igen, pofonegyszerű, amúgymeg holnaptól áfaemelés meg minden, ma aztán pláne egyszerű lesz, jön majd a sok paraszt tankolni a milliós járgányokkal, vétek ezt kihagyni, ha engem kérdez, ez tulajdonképpen ilyen jövedelemkiegészítés, ami ilyen tárgyi jogon... mi? jaigen, alanyi jogon jár, mér, mit gondol a gyurcsánymegazorbán mennyit lop el naponta, hát elárulom, hogy sokkal többet, ne jöjjön itt nekem azzal hogy maga nem olyan alkat bele lehet ebbe jönni hamar én csak segíteni akarok, nem értem mér nem akarja magának a jót.

Na. Jön is ott egy mulyafejű okostojás egy bordó fókusszal, próbáljon bele ebbe Józsikám, ha esetleg nem jön össze, ez nem fog patáliát csapni, ismerem én az efféléket, na hátul leszek, csak ügyesen, aztán ne aggódjon, ennek se kenyérre kell...


Át akartak ba Bankkártyával történő visszaélésének alapos gyanúját tapasztaltam a csepeli MOL kúton. Résen voltam, nem sikerült. Jó, résen voltam, bénán csinálták, és nem sikerült.

Nem csaptam patáliát.

Nem, nem kenyérre kell.

De soha* többet nem tankolok MOL kúton.

 

 

* Soha ne mondd, hogy soha, csak költői túlzásból. (Ez az volt.)

2 komment

Címkék: autó fortyogás







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr481228641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pedro333 2009.07.30. 09:04:30

Soha ne tankolj akkor inkább ott, ahol élő embernél kell fizetni.

zom 2009.08.05. 15:12:47

Sajnos nincsenek barátaim, de szükségem van az emberi kapcsolatokra (zöldséges, taxis, óraleolvasó, benzinkutas).
:)
süti beállítások módosítása