HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) ünnep (10) unnep (1) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2009.04.04. 14:35 zom

miSE

Hol is tartottam?

Megvan a nagy dumás, aki elmegy a pulthoz piáért, és csalódottan veszi észre, amikor visszaér, hogy nem ő beszél, és rögtön egy erőszakos holistartottammal veszi vissza a szót?

Na szóval. Hol is tartottam?

Onnan veszed észre, hogy valakivel tényleg jóban voltál, hogy ha mondjuk egy (két, több) év múltán újra találkoztok, akkor a kötelezően lefutandó hogyvagy?jóléste?meló?család?gyerekekmikorjönmár? kör után is tudtok egy jót beszélgetni, pont úgy, mintha csak pár napja láttátok volna egymást. Általános bölcsességnek írom, pedig ki kéne hangsúlyozni, hogy magamon ezt vettem észre a jelenséget. Persze itt a blogon én vagyok az origó. A Nagy Központi Agy.

Nade, témára. Hol is tartottam?

A tavasznál? Nem hiszem. Nem tarthattam ott, mert akkor még nem volt tavasz, most meg már az van, nem csak illatok vannak a levegőben, meg nem csak úgy hunyorog a napocska óvatosan, hanem dönget a kikelet, nárcisz illatozik mögöttem a vázában, reggel alsógatyában voltam az erkélyen, ezerrel farag kinn a harkály (lakásbővítés, állítólag saját szobát követel a tiniharkály, szerinte tök ciki, hogy a villanydróton kell találkozgatnia meg csőrözgetnie a kakukk-kamasszal) tegnap meg lecsúszott az idei első jégkrém.

Deklarálhatóan itt van, úgyhogy: Szevasz, tavasz!

Na de hol tarthattam?

Nem emlékszem.

Mindegy is. Innen folytatom.

 

6 komment

Címkék: fíling







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr621045899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt183 2009.04.08. 11:42:04

lényegről majd mikor irsz, e?

vamikiva _________________ elhallgatom.freeblog.hu 2009.04.13. 17:50:47

"... most meg már az van,"
... ?

Hol-e?

Nyár az már, válságban nincs tavasz!

zkrisztike 2009.04.13. 20:22:29

A Zomblog Olvasók Nemzetközi Egyesülete (ZONE, hehe :) nevében felemelem szavamat - több posztot követelünk!!! Irgumburgum!!

zom 2009.04.14. 23:33:00

zsolt: MINDIG a lényegről írok. :) Már ha írok.
elhallgatom: De, volt másfél nap tavasz, pont akkor írtam... :)
zkrisztike: Igyekszem, csak a kommentekre vártam. :P

pleasantry 2009.04.17. 21:34:16

az abban a bekezdesben emlitettekkel kapcsolatban, ahol arrol irsz, hogy te vagy itt az agy, azt tudnam mondani, hogy te ilyen vagy nekem valamiert.
meghato ez.
(ennek most lehet, hogy nem lett ertelme, de annyi baj.)

zom 2009.04.19. 20:31:34

Lett értelme, csak nem tudom kinek köszönhetem. :)
süti beállítások módosítása