HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) unnep (1) ünnep (10) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2009.03.02. 22:55 zom

bÉrLők

Kedves Naplóm!

Jó rég nem írtam már igaz, de van mentségem. Egy titkos megbízás kapcsán egy másik blogot kell írnom viszonylag rendszeresen, azon túlsúlyos, de erős egyéniségű fiatal nő vagyok, határozott véleménnyel, és meghatározott termékpreferenciákkal. Elég jól alakul az olvasottság, és ezáltal a reklámbevételek is, nagyon bizakodó vagyok, de sajnos nagyon sok időmet el is veszi. (A kommentek nagy részét is én írom huszonhárom különböző ember nevében, elég macerás.)

Persze nem.

Valójában egy könyvön dolgozom. "Minőségi bor alapú fröccsök az emberiség szolgálatában", ez lesz a címe. Csomó utánajárás, kutatómunka, kőrözöttes kenyér meg tesztelés, senkinek sem kívánom, már szinte bánom, hogy belekezdtem.

Szinte.

De persze ez sem. (Kutatómunka de, könyv nem.)

Viszont az a szomorú helyzet, hogy eladták a fejünk fölül a lakást. Az eset Juszt Lászlóért kiáltó drámaiságán egy cseppet lazít az, hogy T adta el (mivel az övé volt), és nem is rossz áron, de tény akkor is tény marad.

Maholnap albérlők leszünk. Szerencsére ugyanitt.

Az ideiglenes jelleg ellenére ez mindenképp visszalépés, remélem ez a fordított evolúció nem jut el az őslevesig (albérlet - kolesz három fő per szoba - kolesz hat fő per szoba - vissza falura, szülőkhöz), hanem megmarad egy egészséges szinten.

Bérlünk és remélünk, a távoli jövő szép, nagy lakással kecsegtet.

Tök frankó lesz, már alig vájuk.

Ezt sose értettem, "alig várom", hát ez számomra azt jelenti, hogy "éppen hogy csak várom, de ha nem fog megtörténni, az se ver földhöz különösebben", az emberek meg akkor használják, mikor nagyon várják. Fura nyelv ez a magyar.

 

Majd arról is írok.

Csak győzzétek kivárni.

 

 

5 komment

Címkék: spontán semmi







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr89976563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

W. Stoke 2009.03.03. 01:31:42

Az alig várom szerintem azt jelenti, hogy alig bírom (ki)várni.

Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak 2009.03.03. 10:43:24

Tökjó, és hova költöztök? Mi is töprengünk ezen, hogy kicsit kijjebb, mondj vmi bíztató várost/kerületet.:-)

zom 2009.03.03. 22:06:45

Stoke: TUDNI tudom, mit jelent, csak NEM ÉRTEM. Illetve furcsállom. :)
Pokember: Csakis Csepel. Bár állítólag Malibu sem olyan szar. :P

vamikiva _________________ elhallgatom.freeblog.hu 2009.03.11. 16:45:48

"Győzikézzetek kivárni"

Így olvastam elsőre.

Újabban sok blogon olvasok félre dolgokat elsőre.

zom 2009.03.15. 17:24:16

:)
Mónikázzátok kivárni... :P
süti beállítások módosítása