HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) unnep (1) ünnep (10) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2009.01.21. 00:45 zom

kEDdeM rEgénYe

Ma cukkínit vásároltam.

Mandarint is.

Ezen felül levelet írtam a BRFKnak (mit levelet, fogalmazást, "Szegény vidéki gyerek esete Tóth Mari a buszsávval" témában), lottót töltöttem ki, találkoztam egy Fruzsi nevű trikós tacskóval, rosszat álmodtam, végigküzdöttem Utgarde Keep-et, egy kisebb plasztikai műtét után visszakaptuk Frodót (vagy Fridát, ez az új fejlemény) kapcsoltam kettesből hármasba (annak a hangját szeretem a legjobban, THUM, valami ilyesmi), a bankautomata benyelte a vadiúj kártyámat, gondolkodtam egy kicsit a régi időkről, és elhatároztam elterveztem, hogy blogot is fogok írni.

Mozgalmas egy nap.

Ha minden megírnék, ami történt, meg amit még gondoltam mellé, simán kijönne egy regény belőle.

"Kedd".

Ez lenne a címe.

 

  Vagy inkább "Keddem regénye". Még eldöntöm, ha megírom.

5 komment

Címkék: spontán semmi







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr87892398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fair 2009.01.22. 22:26:18

Írtak már ilyet (www.ianmcewan.com/bib/books/saturday.html), igaz, nem a keddi napról.

Majd eldöntöd, így is érdekel-e.

hAri 2009.01.28. 10:59:33

vamival értek egyet. kedd az nem nap, hanem egy startégiai pont. ugye valahogy el kell kezdeni a hetet , erre van a hétfő. keddre már be van melegítve az ember és sziporkázóan csillog, mint a frissen vaxolt lakkciő. a többi nap, már csak a keddi startégia megvalósítása. Tulajdonképpen szerda, csütörtök és péntek a keddből él. A hétvége a leépülésé. Ott kell lerombolni minden addigit, hogy aztán kedden újra összeálhasson a heti startégia.


...
csinálj már valamit ezzel a petúniarendszerrel.

zom 2009.01.29. 20:06:31

Aszittem lakkcihő. :)

Reformok folyamatban, semmi egyebet nem tudok elmondani.

Az ismert nehézségek miatt még hálásabban köszönöm a kommenteket.
süti beállítások módosítása