HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) ünnep (10) unnep (1) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2008.11.30. 00:10 zom

oLt

[bing-bong]

- ...

[bing-bong-bolong]

- 'vökmá!

[bing-bong-bolog-bimbilimm]

- Na mi má ilyen sürgős?

[csirr-csörr-klikk-slong]

- Jónapot kívánok, Kotvány Teodort keresem.

- Én vagyok. Milyen ügyben?

- Ön az a Kotvány Teodor, aki többek között izmoskerub, superm@n, t-1000, penisbaro007, bigmaster_t, nyusygirl17, realmadridforever, magyarvagyok_89, tuningkirally, bradpitt_klon és majdenmegmondom nicknevek alatt publikál jelentős számú bejegyzést a világháló különféle fórumain?

[Csossz.][Egy lépés hátra.]

- Ööö... miért kérdi?

- Ön nyert.

- Igen, én vagyok. Tudja csak azért nem mondtam elsőre, mert azt hittem, hogy valami barom kinyomozta az IP címemet, aki nem bírja, ki, hogy verbálisan a távolból leosztom, de szerintem az ilyen AUU... mi volt ez?!?

- Mi mi volt?

- Maga megszúrt engem valamivel!

- Valóban? Hm. Erre a teljesítési igazolásra kérhetnék öntől egy keresztet?

- Mifél elismervény? Miféle kereszt? Miért nem aláírás?

- Azért nem aláírás, mert az Internet Megtisztító Alakulat megbízásából a világhálón tanúsított viselkedése miatt az imént harminc köbmilliméter Analfabetint fecskendeztem önbe...

- Analfamit?!?

- ... melynek hatásaként ön hozzávetőlegesen a következő 20-22 hónapra elvesztette az írás - és ovasástudását, kvázi analfabéta lett. Ennek folyományaként valószínűleg a sokak által kifogásolt hangvételű internetes aktivitása is alább fog hagyni.

- Maga viccel.

- Nem. Tudja, nagyon ritkán viccelek. Magunk közt szólva, nem vagyok túl jó benne, ezért nem is erőltetem. De ez tulajdonképpen nem tartozik ide. Megkaphatnám a keresztet ide, a lap aljára, és akkor én mennék is.

- Dehát... nem tudom elolvasni... csak fura fekete jeleket látok a papíron...

[Hüpp.]

- Ez teljesen természetes. És a nevét se fogja tudni leírni, ne is próbálkozzon. Elég a kereszt. Köszönöm.

- Dehát, egyáltalán, hogy gondolták ezt? Ki ez a maga titkos alakulata? Milyen alapon, egyáltalán?!? Egy-két ártatlan vita, meg az ember megmondja a véleményét, és tessék, ilyen gestapós módszerekkel elhallgattatják?!? Nem lehet ez ellen fellebbezni?

- De.

- De?

- Igen, itt a tájékoztató, le van írva minden részletesen, megtalálja a címet is, ahová a kézzel írt beadványt el kell küldeni. Ajánlva.

- Aham, aham, ajánlva. Oké, meglesz. Még ma. Ha! Asziszik, hogy engem, csak úgy el lehet intézni mi? Hát nem. Még hallani fognak rólam!!

- Biztos vagyok benne.

- Biztos is lehet.

- Akkor részemről végeztünk is, a viszont látásra.

- Inkább a soha-viszont-nem-látásra.

[blam]

- Barom.

 

Lehetne ilyen. Támogatnám.

 

Ja és: a fenti szövegben található nevek fiktívek, bármilyen valós nicknévvel való egyezésük a véletlen műve. (Mielőtt még egyszer csak becsönget valaki.)

6 komment

Címkék: fikció lefelé a lejtőn







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr91795554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DanZi 2008.12.01. 10:53:16

Politikáról egy-két mondat,
Zsigerből NEM-et a véleményre,
Teodor gépel a híradó után,
Súly nehezedik a véredényre.

HAri · http://hari.freeblog.hu 2008.12.01. 22:45:55

tapaszba nincs ilyen?
akkor csak vállon kéne veregetni;)

zom 2008.12.02. 13:52:43

Még nincs, de ha beindul az ügy, akkor kapható lesz tapasz, inhalátor, kúp és pezsgőtabletta formában is. Kinek mi válik be... :)

(A kockázatok és mellékhatások ügyében kérdezze meg kezelőorvosát vagy gyógyszerészét.)

vamikiva · http://elhallgatom.freeblog.hu 2008.12.03. 22:17:12

Kúp. Az jó.

"- [...] de szerintem az ilyen UUUuuuUUUuuppsz... mi volt ez?!?

- [...] tanúsított viselkedése miatt az imént egy harminc köbmilliméteres Analfabetin kúpot nyomtam fel önnek [...]"

zom 2008.12.04. 15:04:42

vami: :)
zsolt: Aki mondja, az a nyúl.
süti beállítások módosítása