HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) unnep (1) ünnep (10) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2008.11.17. 23:55 zom

nEM kELL cÉgéR

Nekiduráltam magam, hogy végre megírom a nagy jót, de eltérültem.

Eltérítettek.

A blog.hu bejelentkezés előtt betámadott, hogy új rendszer lesz, és döntsem el, hogy akarok-e reklámot a blogon, fifti-fifti, kecske is, káposzta is, főoldal, rugós kerekű meccsbox, és óriási királyság, vagy nem akarok reklámot, de akkor nem leszek főoldalon, az olvasók elhagynak, feltöri a cipő a lábamat, a klotyóba ejtek valami értékeset, és anyám se fog szeretni. Ez utóbbit választottam, láttam én már elég sok csúnya bannert, meg láttam már elég sok ezzel kapcsolatos számlát, nem adom el a lelkemet aprópénzért, (sokat meg nem ér), nem töröm meg a harmónikus dizájnt, meg egyáltalán, nem érdekel az egész, úgyhogy kösz, de nem.

Tudnálsegítenipáfori...

Nem.

Tudnék, csak nem akarok.

Ezt mindig csak magamban teszem hozzá. Félek talán? Vagy fogalmazzunk úgy, hogy kerülöm a bajt? Mindegy is, jobb mindkettőnknek, ha nem mondom.

 

Naszóval azt választottam, hogy nem lesz reklám.

Nem is tudtam belépni utána. Firefox se, IE se. Cookie törlés, öt miatyánk, refresh, anyázás. Mindent tudok a bogmotorokról.

Ők is mindent tudnak rólam.

Most már azt is, hogy nem lesz reklám.

Meg azt is, hogy belépni se lesz könnyű.

No de sebaj, ha nehézségek lesznek, majd ismét tovább állok. Összepakolom a kis pútyerkámat, aztán valahol majd befogadnak, ahol folytathatom.

Hisz  én vagyok a Skála Kópé, szívem mindíg a vásárlóké.

 

Amúgy persze biztos nem direkt, csak véletlen egybeesés. Afféle malőr.

Én hiszékeny, visszamaradott gőte. Ingyen blog, mi?!?

Hogyisne.

 

3 komment

Címkék: teknikai lefelé a lejtőn







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr94774676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HAri · http://hari.freeblog.hu/ 2008.11.18. 10:16:39

írj olyan jót, amiért ők fizetnek neked;P
vagy zsarolólevél? hm?;)

zom 2008.11.18. 10:25:10

Inkább írok olyan rosszat, hogy fizetnek, hogy HAGYJAM ABBA.
:)

sole 2008.11.18. 16:46:27

Ket szek kozul a padala? Tipikus Hungarikum....
süti beállítások módosítása