HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) unnep (1) ünnep (10) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2008.08.21. 22:10 zom

sZiGeTO8

Nem vagyok már fiatal, és nincsenek bálványaim.

Ez jutott eszembe a Sziget kapcsán. Olyasmi vagyok, mint Yoda mester, csak még nem töpörödök. Olyasmi, mint Karak.

Nem pont olyan, de olyasmi.

Vén vagyok és dörzsölt. Persze nem, de ebben a bejegyzésben igen.

Annak írom magam.

Kezdhettem volna úgy is, hogy "Ezerkilencszázkilencven... hányban is?", de sokak szigetbeszámolója így kezdődhetne. Vagy így is kezdődik. Ez a nemfiatalos, nembálványos jobban közvetíti, mit érzek, de nincs benne annyi negatív energia. Ez fontos. Nem azt írom, hogy "fos volt a sziget, tömeg volt, drága volt a kaja, a REM csupa ismeretlen számot játszott, és a koncerten egy kosárcsapat állt előttem", mert ez nem lenne más, mint súlytalan hőbörgés. Divat ez most, de ritkán követem a divatot. A kor teszi? Lehet. Nem a halántékomon elferdített tényeket írom le zöld tintával, hanem az érzéseimet. Ezeket íratom le magammal.

Szóval nem vagyok fiatal.

Amúgy de.

Fiatal vagyok, de nem olyan fiatal, hogy egy hétig polkázzak alvás nélkül lekvároskenyérnek  öltözve hulla részegen a szigeten, nyelve a port. Nem vagyok olyan fiatal, hogy ne nyomjon a sátoraljaújhely, hogy hazagyalogoljak hajnalban, hogy induljak a léggitárversenyen, hogy megkedveljem a franciákat. Nem vagyok olyan fiatal, hogy ne tudjam mondani, hogy "bezzeg mikor fiatal voltam". Már tudom.

Szoktam is.

Hülye egy szokás.

 

Sziget 08. Egy napot adott. Hajózás a Dunán, 30Y, REM, sülkolbász, csili, pálinka, sör, taxi. Pulóver kellett, éjjel hűvös volt.

Mindent összevéve nem volt rossz.

(Így utólag visszaolvasva ez az egy mondat is épp elég lett volna, a lényeg benne van. Vagy írás közben is vissza kéne olvasnom, vagy utólag nem. Mindegy most már. Bő lé blog.)

 

Tényleg nem. Nem akarom lehúzni persze, előfordulhat (sőt jó eséllyel) ugyanaz a vizezett Ászok, ugyanaz a por és ugyanaz az életérzés, csak én változtam, és nekem ez már nem A SZIGET, hanem a sziget. Hiába, nem vagyok már fiatal.

Ja, és bálványaim sincsenek.

6 komment · 3 trackback

Címkék: sziget







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4626797

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: low cost seo services 2019.05.02. 10:05:22

Kiáltvány Budapestért - Fővárosi Blog

Trackback: youclerks 2019.04.08. 09:36:13

Basshunter - Boten Anna - Retro-disco

Trackback: youclerks.com 2019.03.27. 17:30:29

Corporate invitation wording customer appreciation - caevubv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sbodi · http://www.fair.blogspot.com 2008.08.22. 21:18:56

Repetázz REM-ből: These Days.

(Ha meg nem ismered, mert olyan régi... á, nem is folytatom... ;))

dido · http://blogforrent.freeblog.hu 2008.08.25. 21:55:39

Ha értem (és átérzem) amiről írsz, akkor az azt jelenti, hogy én sem vagyok fiatal?

A fenébe...

De azért a 30Y jó volt...

HAri · http://hari.freeblog.hu 2008.08.25. 22:29:27

karak ? vörös és ravasz? ;)

zom 2008.08.26. 09:48:44

sbodi: Amikor ezeket kellett volna hallgatni, akkor Ossian meg Pokolgép volt a menő nálam, tesói elnyomás, nem tehetek róla. :) De azért igyekszem pótolni.

dido: Dehogynem fiatal vagy. Csak annyira jól írok, hogy könnyű átérezni, hogy nem. :P

HAri: Nem. Öreg és lompos. :D

ddw 2008.09.02. 22:57:40

majdnem összefutottunk, a R.E.M-et olyan emberekkel hallgattam, akiknek az autójában is az szól. és rohadtul megfáztam. de majd jövőre, veletek, ugyanitt höhö :D

zom 2008.09.03. 09:42:54

Kell egy hét együttlét.

helyett

Illetve kell egy esete ömbölgés, egymástól nem olyan messze.

Jövőre naná.
süti beállítások módosítása