HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) unnep (1) ünnep (10) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2008.06.08. 23:25 zom

NeM LehEt neM

A tegnap elkezdődött labdarúgó Európa-bajnokságról nem lehet nem írni.
Na jó, lehet, de én fogok.

Nem mintha annyira értenék hozzá, csak érdekel, meg véleményem is van, meg milyen remek dolog már, minden nap két meccs, tele leszek témával.
A dagályos kivitel elkerülése érdekében úgy döntöttem, hogy minden mérkőzésről két mondatot írok. (Csábító lett volna a jól bevált hárommondatos, de nem merek megkockáztatni holmiféle szerzői jogi pereket, úgyhogy maradt a kettő. Elég. Elég kell, hogy legyen.)

A sportfóbiás olvasók kedvéért vagyok olyan drága, hogy külön címkét gyártok az EBs bejegyzések számára (EB2008, elég optimista vagyok a blog várható élettartamával kapcsolatban, a következő fociEB 2012ben lesz, de sose lehet tudni, ugye), így első ránézésre lehet majd látni, hogy az aktuális poszt az adott látogató számára olvasásra érdemes-e.


Ja, és szubjektív leszek. Elég durván.


Day1

Svájc - Csehország: 0 - 1
A csehek az idei EB-t feláldozták a sörmarketing oltárán, és a rendes  válogatott helyett a Velké Popovice-i futballcsapatot delegálták a neves eseményre. Azt, hogy egy jól megérdemelt vereség helyett miért egy soványka egygólos győzelembe sikerült belefutniuk, arról talán a mindenki (minusz én) számára szimpatikus svájciakat kellene megkérdezni, akik a lelkesedésen és a pozitív hozzálláson túl esetleg futballtudást is bevethettek volna a siker érdekében, ha rendelkeznének ilyen tálentummal.

Portugália - Törökország: 2 - 0
A portugálok így első ránézésre elég jók. A törökök kevésbé, plusz az országuk neve angolul azt jelenti, hogy "pulyka", szóval van ezeknek elég bajuk, örülhetnek, hogy csak kettő lett közte.


Day2

Ausztria - Horvátország: 0 - 1
Mindenkinek ajánlom a hangzatos mássalhangzó-tolulással megáldott nevű játékosokkal teli csapatok ezen összecsapásának felvételről való megtekintését, aki meg akarja utálni a focit, vagy szunyókálna egy jót. A vége felé a tökimpotens horvátok helyett inkább a teljesen rendszeridegen sógoroknak drukkoltam volna, ha nem ellenük fogadtam volna a bwinen.

Németország - Lengyelország: 2 - 0
Két lengyel gól, mégis a németek nyertek. Jól kavarják a fritzek, meg kell hagyni.

9 komment

Címkék: eb2008







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr32510438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dawe · http://flickr.com/photos/dawe/ 2008.06.09. 00:48:37

kik azok a friztek? :)

tudom, akik anyammal, hatvanhetben....kotekszem egy sajtohiban, dehat bocsattasek meg ez nekem ilyen kesei oran :)

zom 2008.06.09. 09:57:28

Köszönöm Dawe, az ilyen értékes, építő jellegű kritikák viszik előre a blogot. De tényleg.
Javítottam is azonnal.
Átolvasnád még egyszer, hogy nincs-e benn esetleg vesszőhiba?
Barom.... :D

zom 2008.06.09. 10:00:02

"Benne", nem "benn", "benne".
:)

trotter 2008.06.09. 10:23:17

Én is végigtippeltem a csoportmérkőzéseket, de nem holmi bwinen, nálunk komolyan, sörre mennnek a tippek!

Hipp-hipp ennek a rovatnak, így nekem elég lesz kommentelni!

HAri · http://hari.freeblog.hu/ 2008.06.09. 11:46:14

csak a várható per miatt mondom kétmondatos blog is van;)

és, hogy legyen érdemi hozzászólás is:
engem mindig egy 'mennyit néz be a bíró a meccsen', típusú tippverseny érdekelne jobban.

zom 2008.06.09. 14:19:23

trotter: Mér, mit gondolsz, a nyereményből mit fogok venni? Tejet? :)
HAri: Elég sokat, szerencsére ide is, oda is. Legalábbis jobb esetben. (Volt most szerinted valami meccsbefolyásoló tévedés?)

HAri · http://hari.freeblog.hu/ 2008.06.09. 15:01:55

nagyon nem értek a focihoz. viszont belepofázni tudok, mint mindenki;)
eleve nem is gólra kéne játszani, hanem egy 5 tagú zsűri döntene a mozgáskultúra(műesés technikai nehézsége/ kivitelezése), a köpés távolság és a mez -cipő dizájnegységről.

Zsolt · http://azonos.freeblog.hu 2008.06.10. 13:02:03

a kétmondatosok, szerintem kimutatható előrelépést jelentenek a hárommondatosokhoz képest!

:D

zom 2008.06.10. 13:06:44

Alakul, de még mindig sallangosnak érzem. A minimál felé törkeszem.

Pl.: Románia - Franciaország : 0-0
Nihil.

:)
süti beállítások módosítása