HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) unnep (1) ünnep (10) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2008.06.05. 23:11 zom

sTatiSzTiKa

Fura dolog ez a statisztika, nem?
De.

Majdnem a szokásos statisztika-bikini hasonlattal indítottam, de aztán időben leesett, hogy a közhely a kezdő bloggerek Remingtonja , úgyhogy ezt önérzeti okoból inkább kihagyom.


Nehezen indul.

Pedig fejben megvolt, esküszöm.

Naszóval.


Statisztika.

Zsenge ifjúkoromban úgy sejtettem, hogy valamiféle tudományág, olyan matematikaféle, csak hazudósabb. Aztán kiderült, hogy asztalitenisz klub (persze, pinyó, folyton elverték a Postást, suttogó hangú Vass István Zoltán tévéközvetítések a Marcibányi téri csarnokból, nanáhogy minden korombélinek megvan ez. majdnem minden korombélinek. talán. na és a forgózás a suliudvaron, beton asztalon háló nélkül, nincs lecsapás, az csak megvolt, nem?!? naugye.) , aztán kiderült, hogy tantárgy, és hosszas diákpályafutásom legtehetségtelenebb tanára próbálja megtanítani nekem.

(Elkalandoztam megint. Mint valami vén fószer, srapnellel a fejében, aki bármiről kezd el mesélni, végül csak a százszor hallott katontörténeteinél köt ki. Ideje lenne felvennem egy lektort. Valaki?)

Szóval statisztika. A blog.hu, kvártélyadó portálom remek statisztikai adatokkal szolgál a tulajok számára az itt vezetett blogok kapcsán. Tudom például, hogy tegnap 202 oldalletöltésem volt. (Azt is tudom, hogy a sablonnal baszakodtam, így minimum 100 újratöltést én magam generáltam, de ettől függetlenül imponáló ez az adat, valljuk be.) Tudom, hogy május elsején mindössze 8 látogatóm volt, hogy tegnap 27 RSS feed izélte volt itt nekem így bele a hogyishíjjákba (nem magyarázom, teknikai), hogy az elmúlt hét napban 7 ember keveredett a blogra a "lószex" kifejezésre irányuló kereséssel, 1 ember a "hurkapálcából+készült" szókapcsolatra irányuló kereséssel, és hogy az elmúlt harminc nap összes látogatójának 1%-a 800x600-as felbontásban tekintette meg az oldalt.
Minden fontos adat kinyerhető. Teljes képet kaphatok, de tényleg.

Az csak az én személyes nyomorom, hogy én ezeken felül még több adatra vágyom.

Hány mosolyt, hány szájhúzást, hány hangos nevetést, hány egyetértő bólogatást, hány továbbgondolt ötletet, hány félbehagyást, hány újraolvasást, hány lefitymáló szusszantást, hány szemforgatást, hány perc elrévedő tekintetet, hány liter könnyet, hány joule-nyi érzelmet váltott ki amit írtam?

Tudni szeretném mind.

Telhetetlen vagyok?
Az.

Megtehetem?
Meg.


Bizonyos dolgok kapcsán ti is nyugodtan legyetek nagyon telhetetlenek.

6 komment

Címkék: spontán semmi szentimentál







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr23506024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HAri · http://hari.freeblog.hu 2008.06.06. 07:36:05

stat.kieg. (zárójellel,hosszan)

a történetvezetés előrehaladtával szélesedő mosoly: +1
hangos bólogatósmosoly (mert tényleg nincs lecsapás) :+1

göndör kacaj csak azért nem, mert amúgy sem nagyon. pedig lehetne. mert olyan.

trotter 2008.06.06. 10:11:46

Én nagyon telhetetlen vagyok amikor a bejegyzéseid gyakorisága merül fel tárgyként. Bár újabban szinte kényeztetsz, jóból sosem elég.
(Tudom, hogy most már akár nyalhatnék egy másik segget is, de ilyen jó segg kevés akad a neten, bébi!) :P

zom 2008.06.06. 11:56:34

HAri: köszi, elég részletes :)
Amúgy hangosan én se. Sose. Nem vagyok olyan típus.
trotter: Ilyen szintentartó, ún. "komfortnyalás" ellen nincs semmi kifogásom... :P

Stoci 2008.06.07. 11:37:41

Szia!

Én minden alkalommal rezzenéstelen arcal olvasom, se sohaly se mosoly!
Csak azért, hogy a statisztikád változzn!
Az 1% 800x600 szrtem én vagyok!
Ja és a barátnőm is csak véletlenül olvassa!

azért csak hajrá! :)

Bazsi · http://www.straubbazsi.blogol.hu 2008.06.07. 17:27:47

Mosoly gyakran, hangoskacaj nekem is egykezemen elfér.. de ez így is sokkal több, mint akárhol máshol. ;)

zom 2008.06.07. 19:20:08

Stoci: hát igen, régen se a humorérzéked volt az erősséged... :D
800x600? Durva vagy. :)
Bazsi: ilyenek vagyunk mi, nemröhögősök. :) És köszi.
süti beállítások módosítása