HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) ünnep (10) unnep (1) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2008.03.18. 22:21 zom

TuTanHamon És a GobLinOk

Párhuzamot vonok mindjárt.
Ez egy afféle írói módszer.
Nem teljesen helytálló az elnevezés, hiszen a matematikában a párhuzamosok nem találkoznak, az író meg pont akkor mondja ezt, amikor összeköt két dolgot valamilyen elvi síkon. (Persze ha továbblépünk, akkor a párhuzamos vonalak a végtelenben találkoznak, és ha vesszük az írást, mint művészetet, és a végtelent, mint absztrakt fogalmat... nos, akkor az valami önjelölt meg nem értett irodalmárpalánta blogja, és nem a zomblog. Hőőő, csitulj hát, fantáziám zabolátlan paripája, baszki. Na. Csss. Na. Azért.)

Szóval vissza a párhuzamhoz.

Tízévesen az egyik legjelentősebb problémám az volt, hogy zsenge korú öcsém számára az úgynevezett 'öltöztetős' katonáimmal való játszás tulajdonképpen a figrák végtagjainak módszeres letördelését jelentette. Tutanhamon fáraónak tízévesen az volt a legnagyobb problémája, hogy az elődje által elég szigorú módszerekkel bevezetett egyisten hitről hogyan terelgesse vissza az évezredek óta jól bevált többistenhitre Egyiptom népét.


Engem becsületes, illemtudó embernek igyekez neveltek. Tutanhamon fáraót teljhatalmú, földre szállt istennek nevelték.

Nincs rólam cikk a wikipedián. Tutanhamon fáraóról van.

(És most közelebb vonom a párhuzamokat, hogy némi értelme is legyen a bejegyzésnek.)

A hétvégén Bécsben jártunk. Én is és Tutanhamon fáraó is. (T is, ő a harmadik párhuzam. Meg sokan mások is, de ők már nem párhuzamok, hanem merőlegesek, húrok, alkotók, meg ilyenek.)

Én Magic the Gathering Grand Prix apropóján jártam ott, goblin dekkel indultam, és 1153 indulóból 159-edik lettem. Tutanhamon fáraó kiállítás formájában volt jelen, a GP-n nem indult, így helyezést sem ért el.

Ebből persze nem azt akarom kihozni, a párhuzamok mentén oldalazva, hogy sok szempontból jobb vagyok, mint egy fáraó. Semmiképp. Dehogyis.
Magicben mondjuk pont de.
Persze földre szállt istenkedésben valószínűleg a lába nyomába nem érnék. Fogathajtó versenyre se hívtam volna ki. Kiállításban meg aztán abszolút ő viszi a prímet.

Pesze van párezer év előnye, addigra lehet, hogy én is feljavulok.


A GP és a kiállítás is remek volt, az apfelstrudelről nem is beszélve, Bécsnek pirospont. A vendéglátó szektorról tudnék épp rosszat írni, ha akarnék.
De nem akarok.
Az ugyanis nem lenne párhuzamos.

11 komment

Címkék: kultúra goblinok magic







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr71386881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trotter 2008.03.19. 10:18:40

Persze lehet, hogy ha Tuti is indulhatott volna a versenyen, nem goblin-deck-kel indul. Ahhoz bátorság kell, amennyire én hallottam. Gratula! :)

Nash vs. Keynes 2008.03.19. 11:51:41

Tuti közismerten egy komplett hadsereggel indult mindenféle versenyen, gondosan felcserélve a fair play szellemét a rivális játékosok szellemével.

Nash vs. Keynes 2008.03.19. 11:52:36

Ja és én is gratula bármit is jelentsen az hogy goblin-dekk :)

zom 2008.03.19. 12:13:22

Köszi. :)

SRB: ez ilyen teknikai. A Magic olyasmi, mint a wow, választhatsz, hogy mivel (milyen paklival) indulsz egy versenyen. Goblinnal indulni ezen a versenyen olyan volt, mint pl. palával PVPzni. Ha meleekkel akadsz össze, király vagy, ha casterekkel, akkor szétnuke-olnak. Szóval volt benne rizikó. :)

vamikiva · http://vamikiva.freeblog.hu 2008.03.19. 16:22:49

Van ennek valahol egy thesaurusa?
Nem a tutankhamonét gondolom, főleg az abc miatt... bár lehet, hogy azt hamarabb érteném... még szerencse, hogy nem akarok érteni semmit, halandzsának sokkal viccesebb. Izlelgetném...

Nash vs. Keynes 2008.03.19. 19:07:58

Na így legalább értem :). Amúgy abbafejeztem a wow-ot. Néha hiányzik egy kicsit. Viszont Füles Lotrózik (a nevemben). Állítólag már 30-as szintű Hobbit Bulgar (zsivány) vagyok Don Vito Corleone néven..

sole 2008.03.19. 23:56:52

Szaz-otven-akarhanyadik legjobb goblin pakli juzer vagy a vilagon haver? Az mar bizony nem olyan rossz!

Ha majd betemet az orokkevalosag, remeljuk, hogy goblin mintas selyemkontosben fog diszelegni delceg viaszbabud az eszak-csepeli kultur otthon hobbi kistermenek akikre-buszkek-vagyunk uveges vitrineben.

Amen

:)

zom 2008.03.20. 10:07:51

SRB: Corleone? Biztos, hogy a korának megfelelő olvasmányok vannak a gyerek könyvespolcán? :)
sbodi: Köszike. Ti még itt? (Hol is?)
sole: Ritkán kommentelsz, akkor is moderálásért kiált, üázz. Persze tudom, hogy csak az irigység beszél belőled... :P

Poke 2008.03.20. 12:32:52

Végre, ügyes goblinjúzer.:-)
Én a gobbóknak csak a javát hasznosítottam, pont azt, aki épp a képen látható. Meg is előztelek az összesítésben.:-)
De persze én makker vagyok, mert egyébként nem tudok kártyázni.:-)
Majd a végtelenben találkozunk.

DanZi 2008.03.26. 14:11:16

Piramisban lakik a fáraó,
Nem mászott sose fára ő.
Elég ennyi a rímből mára, ó!
(és ide jön az ultimate sor...)
A levesben cékla szára fő.
süti beállítások módosítása