HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) unnep (1) ünnep (10) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2007.10.24. 23:35 zom

bLoGVaCs

Három blogger és három bloggerné ült az asztal körül a nívós belvárosi vendéglőben. (A nívósság, mint megfoghatatlan szintmérő persze abszolút relatív, de mongyuk nevezzük nívósnak azt a helyet, ahol több a külföldi, mint a magyar, és öt hat kilónál drágább az ubisali. A pincértanonc kezén ott lehet a szigetes hetijegy, mert ugyan csorbítja cseppet az eleganciát, de büszkén hirdeti, hogy itt még a pincértanonc is keres annyit, hogy telljen neki hetijegyre. Na ilyen nívós volt a hely.) A kissé emelkedetten induló beszélgetést (Eszterházy, Kundera) a vacsora előhaladtával kitartó aknamunkával sikerült lejjebb szorítanom némileg köznapibb, úgymond könnyebben emészthető szintre (sör, foci, nagy dudák utazás, autóvezetés, gyermeknevelés), majd a desszert megérkeztével már egészen egzotikus tájakra is (matektanárok, fisz moll és tájszólás) eljutott a társalgás fonala, és szemmel láthatóan mindenki remekül érezte magát. A hazaút kicsit izgalmas volt a zuhogó eső, a nem látszódó sávok és a belvárosi demózók miatt, de az este így is megkapta a ceruzás kisötöst zölddel.

Ja, hogy ki volt a három blogger? Rejtvényben mondom el.

Az AC/DC-s pólót viselő blogger Nyuszival érkezett, zöldsalátát evett, a közelgő kínai útjáról mesélt, és a légzésfigyelő berendezések beszerzési nehézségeiről közölt velünk hasznos információkat.
A részben barátnője ruhadarabjait viselő bloggert a kishuga kísérte el, libamájat rendelt, Tom Brady-t éltette, és azért nem hozta a gyerekeket, mert büdösek Oszika állítólag nem tud viselkedni.
A harmadik blogger Tt hozta magával, brassóit fogyasztott, és én voltam.

A helyes megfejtők között a három blogger aláírásával ellátott bécsiszeleteket sorsolunk ki.



Jó volt, még legyen majd ilyen.

9 komment

Címkék: gasztro konteszt







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr100206641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nash vs. Keynes 2007.10.25. 02:08:58

Az AC/DC pólósnál hirtelen félni kezdtem, hogy én voltam ott, de megkérdeztem bloggernét és szerinte nem..

sbodi · http://www.fair.blogspot.com 2007.10.25. 08:24:38

A gyermeknevelés téma fiktív volt, vagy valamiről nagyon lemaradtam?! :P

zom 2007.10.25. 10:24:33

SRB: lol
sbodi: Na nehogymá csak a kismamák beszélgethessenek a gyereknevelésről... :P

sbodi 2007.10.25. 12:02:31

Lehetni lehet, ti tudjátok. Szerintem ráértek még erről beszélgetni.

trotter 2007.10.25. 16:09:51

sbodi: a gyereknevelésről miattam és Zsolt miatt volt szó. Miattam, mert nálunk januárban születik a lányom, Zsolt miatt, mert liberális nevelési elvei miatt Oszika még fel sem nőtt, máris elindult a lejtőn!
Zom: jó ötlet volt T-t magaddal hozni. Egyúttal bebizonyosodott, hogy az asztal körül csupa mázlis pupák ül. :)

Nash vs. Keynes 2007.10.25. 16:52:49

(a lol amúgy már nem trendi, művel allys körökben azt mondjuk hogy kek :)

zom 2007.10.25. 17:07:19

Gondolom mondanom se kell, hogy mi a véleményem a művelt allys körökről. :)
Az "élni és élni hagyni" helyett az "ölni vagy megöletve lenni" a viselkedési minta...

DanZi 2007.10.25. 19:12:17

Sztem Tibb, Ernőke és Emberevő Endre

Nash vs. Keynes 2007.10.25. 20:15:19

Ez nagyon PvP szerveresen hangzott :)
süti beállítások módosítása