HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) ünnep (10) unnep (1) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2007.09.05. 11:33 zom

neM iDéN

... és akkor a legkisebb királyfi a sorsdöntő pillanatban behúzta a kulcsfontosságú swampot, leminuszolta az ellenfél lényeit az Overseer-el, és megnyerte a meccset. Megnyerte a csatát, de még nem nyerte meg a háborút - tudta ezt jól. Még négy forduló volt hátra, keményebbnél keményebb ellenfelekkel, és legalább hármat meg kellett nyernie ahhoz, hogy bekerüljön a Hősök Csarnokába, és eljuthasson ... tudjátok hova?
- Igen, nagypapa, tudjuk. New York-ba, a világbajnokságra.
- Ööö... már meséltem ezt a történetet?
- Igen, kábé negyvennyolcszor.
- Háááátigen, nekem is rémlik, hogy meséltem már egyszer-kétszer, de hát a szép emlékek...
- De nagypapa, a neten a múltkor rákerestem, és a hivtalos adatok szerint te nem is vettél részt a 2007-es Magic világbajnokságon...
- Biztos elírták.
- Három helyen is megnéztem. Sehol sem szerepelsz.
- Igen?!?! Szóval ti ilyen ügyes gyerekek vagytok? Akkor holnapra ügyesen leírjátok fejenkét kétszázszor, hogy "Soha többé nem feleselek zom nagypapával." Most pedig villanyoltás, alvás.
- De hát...
- Kuss! Alvás! Pimasz kölykei. Nézze meg az ember. Méghogy én nem vettem részt...
 
 
Tényleg nem. A hétvégén volt az év versenye, a Nemzeti Bajnokság (ez olyasmi, mint a Sziget lenne, ha egész évben nem lenne más fesztivál) nem készültem eleget, nem volt kiugróan nagy szerencsém (ez borítékolható volt egyébként, hiszen akinek a szerelemben igen, annak a kártyában nem, ugyebár), nem lettem benne az első négyben, nem megyek vébére.
Na majd jövőre.

5 komment

Címkék: sport fikció konteszt







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr77157846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zom 2007.09.05. 11:43:30

... és persze nagy gratuláció azoknak, akiknek sikerült (Thommó, Zsolt, Karesz, Andris), tegyetek rá srácok! :)

DanZi 2007.09.05. 13:40:40

épp írni akartam, hogy blogolsz, MOST, vagypedig... irgum-burgum. De erre megtetted. Csodás bejegyzés ez, émmondom! :)

Ugyanakkor van olyan szó, hogy bazi? Bazi nagy? Bazi okos vagyok....

Nash vs. Keynes 2007.09.07. 00:11:35

Szerintem tedd el ezt a postot jövőre, de legyen hepiend. A pisisek nem feleselnek, vagy tényleg kijutottál :)

zkrisztike 2007.09.12. 10:17:46

Értem én, értem... :) de mi az a "sport" címke a bejegyzés után? Spooooort?! :O :D

Ui.: és goldenbloggal mi lett?

zom 2007.09.12. 16:48:18

Igen, sport. Szellemi sportról még nem hallottál??? Nem csak a gyereknevelés sport... :)

Ui: elmúlt
süti beállítások módosítása