HTML

ciMkÉk

aggasztó kérdések rovata (4) autó (12) barkács (2) bringa (3) eb2008 (6) életmód (1) elmélet (6) esküvő (10) (2) fikció (24) fíling (13) film (8) fortyogás (10) foszlányok (2) fotó (11) gasztro (4) goblinok (1) goldenblog (1) habkönnyű (3) hóford (15) hogysmint (1) hülyefelirat (2) idea (8) kaland (8) kár érte (2) komoly (5) konteszt (7) kultúra (5) lefelé a lejtőn (14) magic (4) mély (6) mindennapi (6) művészetek (1) nfl (2) önfény (4) optim (2) outdoor (9) pénz (5) politika (1) próza (16) rólam (1) spontán semmi (28) sport (9) szentimentál (5) szex (1) sziget (1) szülinap (3) t (12) teknikai (12) tudomány (1) ünnep (10) unnep (1) válságos (2) work (2) zab (29) zap (1) zene (3) öMLeSztvE

FriSs KomMenTek

  • hAri: te jó ég. itt közben egy generációs ugrás történt. hol voltam én eddig? (2012.07.23. 22:50) rÁnkhívNá
  • P Co.: fénykép van, ugye? (2012.01.26. 21:27) öRdÖGLaKAt
  • siga42: eegen, észrevettem hogy már a havi 1 sincs+.. ötödik. (2011.12.29. 21:00) rEboOt

2007.06.27. 23:34 zom

aZ áLLaTok KarÁcsoNya

Harmadikos vagy negyedikes lehettem, amikor a magyartanárnőm - tudtomon kívül - benevezett egy meseíró versenyre. Országosra. Nem iskolán belülire, nem járásira, rendes országosra. Mire nagypapa leszek, nyilván nemzetközi meseíró versenynek fogom mesélni ezt az unokáknak, de országos volt, istenuccse. Azért vagyok biztos benne, mert Nagykőrösre kellett elutazni az eredményhirdetésre. Jött egy hivatalos levél, az iskola címére, de az én nevemre, hogy a beküldött pályamű elbírálásra került és blablabla, ennek folyományaként legyek szíves [tanári vagy szülői kísérettel] megjelenni az ünnepélyes eredményhirdetésen, ekkor és ekkor, itt és itt.
Nagykőrösre Dodi tanárúr kétütemű Wartburgjával mentünk (állami pénzen, ez még nagyobb büszkeséggel tölthetett volna el, ha lett volna bármi fogalmam ennek a jelentőségéről), amin speciális módon kellett becsukni az ajtót: ha gyengén csaptad be, akkor nem csukódott, ha erősen, akkor kiesett az ajtóba applikált vascső, és lecsúszott az ablak. (Na ez nem tartozik szorosan a tárgyhoz, csak nagyon tisztán emlékszem erre a momentumra, és ez elég fura, meg vicces is kicsit.)
Aztán hosszú autókázás után odaértünk Nagykőrösre, a beígérteknek megfelelően nagyon ünnepélyes eredményhirdetés volt, a köszöntő után a konferanszié felolvasta, hogy az első tíz helyezett kap díjat, és név szerint felszólított mindenkit a színpadra. Én is köztük voltam. Mindenki tapsolt, főleg anyukám, én vigyorogtam meg integettem, és melegem volt a lámpák miatt. Na jó, izgultam is kicsit.
Aztán cseppet értetlenkedtünk, hogy "jó, jó, itt az első tíz, de ki nyert?" erre azt mondták, hogy "senki, vagyis inkább mindenki". Erre mindenki még jobban megörült. (Micsoda abszolút zseni ötlet egy gyerekeknek szóló versenyen 10 győztest hirdetni, kötelezővé tenném, de komolyan.) Otthon persze mindenki mondhatta, hogy első lett. Első tíz.


Goldenblog van, első tizennégy vagyok énblog kategóriában. Örülök.
Aki izgága, szavazhat is, ha nyerek, felteszem azt a mesét, amit anno a pályázatra írtam.
Nincs meg, úgyhogy ne szavazzatok túl sokan...

6 komment

Címkék: goldenblog konteszt







A bejegyzés trackback címe:

https://zomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr20107425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trotter 2007.06.28. 11:22:55

Dodi tanbá ugye nem a jelenleg a Quimbyben trombitázó Dodi, aki szintén tanár?

zom 2007.06.28. 12:34:45

Szinte kizárt. Ő a rézfúvosok helyett az abszolut hihetetlen sztorik (pl. kilencvennel ment az MZ-jével, és átszaladt a küllők között egy macska) gyakori mesélésében és a pecsétgyűrűvel való kokiosztásban volt tehetséges. :)

Bazsi · http://www.straubbazsi.blogol.hu 2007.06.28. 13:35:09

Én kedden voltam díjkiosztón. A legjobb tízben én is benne voltam. De ott hirdettek győztest is. (Szar érzés is volt, h nem én vaok az).

((golden témához gratulálok.nem semmi))

Danzi 2007.06.28. 17:00:43

Sosemondtad ezt, de faja :) mondjuk nagy mesélő vagy, tudjuk :) kiszinezel olyan sakktábla-gyopár történetet is szavakkal, hogy az óvodás az 12 db-os ICO filctollkészletetével a fasorba' sincs :)

zkrisztike 2007.06.30. 17:10:07

Szavaztunk, én is, és a gyerek is. :D

BA 2007.07.05. 14:08:41

Szavaztam én is Papa! Aztán hajrá!
süti beállítások módosítása